Perkara yang tidak saya suka ketika pergi blog lain.

Saya suka blogwalking.Sebab apa?. Saje je,just nak cari inspiration untuk posting,comment blog post,dan tinggalkan link blog saya.Akan tetapi,saya akan tension ataupun kurang suka apabila pergi ke sebuah blog yang ada perkara ini.

1.Buka blog je,Mesti music akan dimainkan.
   -Apa sebenarnya mainkan music,dengar sendiri-sendiri sudah laa...ramai tidak sukakannya.Buat visitor lari aje.

2.Banyak sangat advertisement dimerata-rata blog.Nampak sangat nak duit.

3.Blog Gelap. Artikel pun tidak jelas apa yang ditulis.Nampak sangat copy-paste.

4.Suka letak gambar duckface....

5.Blog post panjang sehingga tidak larat nak bacakan-nya.

6.Lastly,kalau ada benda ini di shoutbox.Saya takkan follow blog dia,melainkan ia blog yang menarik.
"Follow saya,then saya follow awak"..
Follow pun,sedikit yang follow kita balik...realiti perhaps?

itu sahaja...comment kalau nak tambah/kritik

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Life Is Simple LA! © Life-Is-Simple-LA!!!-2010-till now.