Tip untuk Menjana pendapatan sebagai seorang blogger

Sebenarnya income saya taklah masyuk dari cara yang saya akan ceritakan ini.Tetapi,saya dapat income jugak dan orang ramai berjaya juga dengan cara ini..Bagaimana? Tiga cara iaitu dengan Nuffnang,Says.my, & ruangan iklan...Tip ini hanya sesuai kepada part-time blogger sebagai side income especially student macam saya dan traffic blog yang tinggi

1.Nuffnang.
 -->Register diri anda dan blog anda di Nuffnang. Tutorial nuffnang
       Tidak perlu pergi advertelets/INNITY dan lain-lain.Ia tidak berkesan.
-->Sila letakkan banner yang diberi oleh nuffnang di tempat yang Nuffnang suruh letak! Jangan suka hati buat floating ads.For sure pihak Nuffnang tidak akan beri iklan baru.Duit pun tidak naik...Cayalah...aku dah kena.
Kalau sidebar,letak di sidebar,paling atas sekali.
-->Silih pilih campaign global_CPC ads...
-->untuk pastikan duit masyuk.Pastikan traffic blog anda lebih 300 view setiap hari.dan Letak semua ruangan iklan yang diberi oleh nuffnang di blog anda.hahahaha.


2.Says.my
-->Just login says.my dengan gunakan account FB anda.Senang kan.
-->pilih satu campaign.dan letak link di blog anda.Tutorial disediakan ketika anda pilih sesuatu campaign.Dan setiap bulan,pihak says.my akan hantar survey dalam email anda.Lepas anda jawab,soalan2 dia.Dapat RMX.XX ...
-->Klik sini untuk join says.my...

for your info says.my lebih kurang macam churpchurp.


3.Ruangan iklan.
-->jika blog anda mendapat traffic yang banyak,anda boleh sewa ruangan iklan di blog anda.Letak di ruangan sidebar/header.Sebulan RM20...ok kan? Ini tutorial dia... ingat saiz ruangan 125x125...

Anda boleh lihat blog saya sebagai contoh...Kalau ingin tahu lagi cara untuk side income,search la di Google.
Sila jangan pilih cara MLM......Cara yang saya ceritakan adalah terbaik dan betul.Sekian itu sahaja...hehehhe

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Life Is Simple LA! © Life-Is-Simple-LA!!!-2010-till now.