Plan cuti 2 bulan

        Start 1 July,mulalah cuti 2 bulan aku...dan akan TLDM(tidur-lepak-dan-makan) di rumah...Aku x jadi nak keluar jemaah untuk usaha atas Iman.Sedihnya aku.Tapi aku mohon pada Allah agar pilih saya pada cuti yang akan datang.

     Dan saya ajak sahabat2 sekalian yang baca entry ini,banyakkan doa ini.Senang je.Minta pada Allah
"Ya Allah,janganlah Engkau murtadkan iman aku,janganlah putus nikmat yang mu bagi selama ini,dan pilihlah saya untuk menemani Rasullullah SAW di syurga nanti"-source IKIM.fm

So whats my plan.Well let see.
1.Quran dah katam? belum kot.. SO kena katam sebelum Ramadhan
2.Belajar buat apps Facebook.
3.Belajar Programming language baru...
4.Blaja masak kot.hehhehe
5.Adik UPSR,kena motivate dia dan lecteru dia.
6.Jumpa kawan.Buat mini gathering.If possible sebelum Ramadhan.
7.tak tau la...Tgk dulu.Maybe buat tutorial edit template minisite kot

Kalau ada cadangan komen la ye....

2 comments:

  1. Noor Faridah said...:

    mehlah umah kitorg...kata nk beljar masak kan..masak utk kitorg ah..hehe

  1. pdaus said...:

    ermmmmm.....malu la

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Life Is Simple LA! © Life-Is-Simple-LA!!!-2010-till now.