Nokia 808 PureView lagi hebat dari iPhone 4s

Terkejut saya apabila melihat review Nokia 808 yang masih baru..sejak kegunaan smartphone telah berkembang di kalangan masyrakat yang celik IT,model smartphone iPhone,Android,dan BlackBerry yang ramai gunakan...Nokia telah dipinggirkan dan hanya model yang jenis cukup baik untuk call dan sms masih ramai yang beli. Untuk bersaing,telah banyak model smartphone telah Nokia ciptakan,tetapi kurang sambutan.Sekarang,Nokia telah ciptakan smartphone yang baru dengan namanya Nokia 808 PureView..
Jadi,apa yang membuatkan ia lagi hebat dari iPhone 4s?

Well,based on my information dari research saya...in terms of hardware dan software iPhone 4s menang...tetapi bila lihat dari segi camera Nokia 808 lagi gempak.Guess what 41 MegaPixel...(cam DSLR).Saya lihat video recording dari YouTube...dan saya terkejut apabila melihatnya..
video ini menunjukkan quality recording Nokia 808 dan phone lain.
So,that's all saya katakan model ini boleh lawan iPhone 4s selain Samsung Galaxy nexus..
Walaupun saya gunakan Phone Android..tapi saya terhutang budi kepada Nokia kerana dapat menggunakan handphone pada awal kegunaan telefon Bimbit..

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Life Is Simple LA! © Life-Is-Simple-LA!!!-2010-till now.